Начало Бизнес клиенти Диалог BIZ Въпроси и Отговори
There are no translations available.



Какво е необходимо като оборудване и колко струва тази техника?

В повечето случаи ние осигуряваме безплатно техниката необходима за връзка между вас и мрежата на "Диалог".

Необходимо е да знаем вида на вашата централа (PBX) и какви портове за връзка има - POTS, ISDN или VoIP.

Необходимо е да имате връзка към Интернет или да разполагате със телефонен пост към някой друг оператор.

Всичко останало е наша работа :)

Нужно ли е да имам централа, за да ползвам услугата?

Отговорът е НЕ. Може да спестявате дори само с един телефонен пост.

Разбира се, че ако имате централа всички служители във вашата фирма ще ползват услугата и ще оптимизирате не само вашите разговори, но и на останалите служители.

Какъв Интернет канал трябва да подсигуря?

За да ползвате Dialog BIZ, ви трябва връзка към нашата мрежа. Тя може да се осъществи през:

  • Интернет или
  • POST (обикновен телефонен пост на друг оператор, пр. БТК)

За връзка през Интернет е необходимо е да разполагате със скорост към нашата централа от 100 Kbit/s за всеки разговор, като загубите на пакети (packet loss) не трябва да надвишават 2%, а закъснението (timeout) не трябва да е повече от 100 ms. 

Пример:
За провеждането на 3 едновременни разговора ви трябва скорост от 300 Kbit/s до централата на "Диалог".

Повечето доставчици на Интернет предлагат необходимата скорост на връзката, а и качеството все повече се повишава. Все пак преди да ви свържем ние ще тестваме Интернет връзката, за да се убедим, че тя отговаря на нашите изисквания. 

По какво се различава услугата ДИАЛОГ BIZ от разговор през SKYPE?

Skype е услуга за безплатни разговори от тип "компютър към компютър". С нашите услуги не е необходимо да ползвате компютър, а и човекът, на който звъните не трябва да стои пред компютър, за да очаква вашето обаждане.

С Dialog BIZ вие може да звъните по всяко време както на стационарни, така и на мобилни телефони. Нещо повече - качеството на връзката е много по-добро, тъй като разговорите преминават през висококачествени трасета, а не през свободния Интернет.

 

Спестете сега!

Oбадете се на: (02) 400 8101 
и започнете да спестявате.