Услугата Dialog Call Center е развита и съобразена с нуждите на бизнес клиентите с най-интензивен телефонен трафик - кол центровете. Тя използва VoIP или TDM връзка, за да се постигнат най-ниските цени за телефонни разговори, запазвайки стабилността и високото качество на услугата. Профил на клиент Оперирате или планирате да разработите собствен колцентър. Търсите гъвкаво предложение за вашия интензивен телефонен трафик към страната и чужбина. Традиционните решения не са подходящи за специфичния профил на вашите кампании. Не се налага да инвестирате в допълнително оборудване или в IT персонал – с услугата Dialog Call Center получавате безплатно оборудване за връзка на вашата телефонна централа към нас. Тествайте нашите услуги предварително – БЕЗ АНГАЖИМЕНТ!
За да ползвате услугата Dialog Call Center, не е нужно да се отказвате от досегашния си телекомуникационен доставчик. Ще се радваме да бъдем във ваша услуга там, където сме по-добри.
Нашият екип ще бъде на ваше разположение за всякакви консултации и предложения.
С услугата Dialog Call Center получавате безплатно оборудване за връзка на вашата телефонна централа към нас. Разбираме трудностите пред всеки млад бизнес и не изискваме от вас дългосрочно обвързване с услугата. Сигурни сме, обаче, че ще се радваме на дълго и успешно сътрудничество.
За да улесним своите клиенти, не товарим техните сметки с инсталационни или месечни такси за поддръжка. Нашият успех зависи от нарастващия брой на вашите клиенти.
До 10 дни след подписване на договор вие ще разполагате с всичко необходимо, за да говорите с цял свят.
Срокът може да бъде по-дълъг при необходимост от инсталация на допълнително оборудване, монтажна и инсталационна дейност, но нашите консултанти ще ви информират за това своевременно. |
Спестете сега!
Oбадете се на: (02) 400 8101
и започнете да спестявате.