Начало Телефонни кабинки

"Диалог" осигурява цялостно изграждане и оборудване на телефонни центрове за предлагане на обществени телефонни услуги. Посетете някой от нашите телефонни центрове и вижте как работи системата за таксуване и качеството на телефонните разговори.

 Ако сте решили да предоставяте телефонни услуги чрез обществени кабини, "Диалог" е готов да сподели с вас своя опит. Нашата статистика показва, че 70% от телефонните обаждания през публични телефони (кабини или улични апарати) са към мобилни оператори в България или света. Това изисква висок стандарт на услугата „пренос на глас” и ние ви препоръчваме да не правите компромис с това.

От нас няма да получите уверения за „невероятно ниски” цени, каквито ще ви предложат други фирми на пазара. С нашата услуга, обаче, ще увеличите месечния си трафик заради спечеленото доверие на своите клиенти с безспорно качество. Вижте повече за нашата услуга.


  • Колко струва?
  • Какво получавате?
  • Какви са цените за разговори?

Решението се състои от:

  • Многоредови течнокристални дисплеи, даващи информация за проведените разговори като сума, времетраене, тотална сметка.
  • Операторска програма за следене на проведените разговори и контрол на всяка кабина.
  • Web-базиран софтуер за следене на билинг информацията за всички обекти, с възможности за справки за настоящ и изминал период.
  • Оборудване за връзка с телефонната мрежа на „ДИАЛОГ” - VoIP Gate.

Цени на оборудване:

 Оборудване Цена (лв.) за 2 кабини
 Цена (лв.) за 4 кабини
 Отчитаща система 260.00 лв.
 360.00 лв.
 VoIP Gate (Linksys PAP2T)
120.00 лв.
 240.00 лв.
 Компютърна конфигурация (опция)*
200.00 лв.
 200.00 лв.
 ОБЩО
580.00 лв.
 800.00 лв.

*Компютърната конфигурация може да бъде предоставена от клиента.

Цените са без ДДС и включват:

  • Кабели и свързващи елементи.
  • Конфигуриране на ценова листа, предоставена от клиента.
  • Конфигуриране на VoIP gateway за връзка с Диалог.

Предлагаме цялостно решение за стартиране на вашия обект:

  • Оборудване за връзка с телефонната мрежа на „ДИАЛОГ”.
  • Течнокристални дисплеи, даващи в реално време информация за сметката на клиента.

    Вашите клиенти виждат набрания номер, цената за минута и натрупаната сума от проведените разговори.

  • Отчитаща разговорите система (billing system).

    Получавате удобен и лесен за ползване софтуер за моментално изготвяне на месечни справки, дневни баланси по направления или кабини.

  • Съдействие за конфигуриране на предложеното техническо оборудване.
  • Поддръжка 8х5
  • БЕЗПЛАТЕН номер при проблеми и въпроси.

 

Цените, които предлагаме са съобразени с вашия профил на работа и обем трафик.

Свържете се с наш консултант за да получите най-добрата оферта за телефонни разговори.

Oбадете се сега и ние ще ви консултираме по всички въпроси свързани с реализирането на вашия телефонен център:

ТЕЛ: (02) 400 8101
GSM:
0894 377 926
 

Спестете сега!

Oбадете се на:
(02) 400 8101 
или 0894 377 926
и започнете да спестявате.